RanaaT Havacianne yine de tehlikeli ama bir kaç gün bir şeye dokunma temizlik yapma uzan ve ayağını havaya kaldır bende de o hafta da oldu hiç bir şeye dokunmadım progestan vermişti onu içtim ve ayağımı havaya kaldırmıştım ve çok dua ettim 🤲🧿
RanaaT Havacianne Allah nasip ederse 30 cu haftamıza girecez 🧿🧿 ama a başta aşırı korkmuştum hep ayağımı havaya diktim her aklıma geldiğinde sürekli beyaz bez taktım ne olur ne olmaz diye moralimi yüksek tuttum ilacını ihmal etmedim o yüzden sen de güzel düşün dua et kuzum benim 🥰🧿
Havacianne RanaaT ay sen söylediğinden beri bende ayaklarımın altına yastık koydum kuzum sadece tüm gün uzanıyorum.. Allah’ım bize bağışlasın inşallah 🙏💕
Tulayaltingoz Havacianne benim kahverengi kanamalarım 1 ay sürdü sonra geçti 5. Hafta da başlamıştı korkma bolca dua et nasibinde varsa 9 ay da Kanasa alırsın kucağına… nasibinde yoksa pamuklara sarılıp yatsanda gider Hakkında hayırlısı olsun
Gizosx Canım bende 6 haftalıkken kahve akıntım olurdu doktorum korkma 10 kadından 8 inde olur demişti çok korkmuştum tabi ben yınede 😋 meğer korkulcak bırsey yokmus gecıp gıdıyor progestan kullanmısdım korkma sakiin ☺️
Havacianne Gizosx bende kullanıyorum bitanem hem iğnesi hem hapı.. rahimden dolayı biraz korkuttular beni işte
Havacianne RanaaT özele gidiyorum kuzum.. değiştirdim doktoru ilk gittiğim doktor çok değişik tepkiler verdi. Şimdi iyiyiz çok şükür
Safiye12 Havacianne canim benimde basta kanamalarım oldu şu an 36 haftalık hamileyim çok şükür ki ben 3 aylık olana kadar sürekli yattım sadece tuvalete kalk demişti doktorum sende ayağının altına yastık koy sürekli yat
BusraVeli Havacianne Eski kanamanın içerde olan kısmı çıkıyor olabilir canım ama kendine dikkat et sürekli uzan ve ayaklarını havaya kaldir
BusraVeli Havacianne Amin canım benim inşallah bu durumları çok yaşadım bende rabbim sana sabır versin sağ salim atlat bu zamanları inşallah