Kızlar merhaba. Ben 6 haftalık hamileyim sabah kanamam oldu doktora gittim vajinadan baktılar kalp şeklinde rahim dediler bu gibi durumlarda düşük riski çok fazla dediler sonra takip edicez dediler iğne vs verdiler .. şimdide WC ye gittiğimde koyu kahve renginde bir kaç damla gelmiş.. çok korkuyorum