Degisken Pazartesi gaviscon şurup alın. Doktorum verdi günde 4 keze kadar içebilirsin dedi. Ben 1..2 kez içiyorum. Hatta bitti pazartesi bende alıcam.süt falan o an kessede yeniden yakıyor cayır cayır:(
tugbaayaz Akrepbebek 16 ıncı haftamda başladı bi kaç hafta ılık süt ile yaradı sonra bana mısın demedi rennie duo içiyorum 31 haftalık olduk böyle bir yanma olamaz yaa gece 3 kere o acıyla kalkıp şurup içiyorum gündüz desen yine 2 3 ü buluyor anında kesiyor ama sonra yine oluyor şurupla yaşıyorum şuan
Merii33 Akrepbebek canım 30. Haftadayım hala yanmam oluyor doktorum lansor diye Bi ilaç vermişti hamilelikten öncede strese bağlı mide ağrım yanmam oluyordu zaten mayalı baharatlı şeyler yiyince çok oluyor zaten mide yanması bu bahsettiğim ilaçtan 1 tane içiyorum 1 haftaya yakın rahat ediyorum sende doktoruna danış istersen