Toprakdag Rabbim hayırlısıyla nasip etsin inşallah vardır dua ederim canım Rabbim gönlüne göre versin 🤲 çok erken yapmıssın belirti olmuş bende 2. Hamileliğimde en erken gösteren test almıstım 6 gün önceden hiçmi hiç saatlerce beklemistim çıkmamıstı belirti olmussa umut vardır inşallah🌸