Mthnry Merve_12 aynen bak bende peynir çok tüketirim meyve çok tüketirim bende aşırı sistim ama yapacak birşey yok
Merve_12 Mthnry kilolarımız doğumdan sorna gidici hiç dert etmiyorum 11 kilo almışım ama hiç almamış gibi duruyorum
Enguzelhediym Merve_12 arkadaşların yazdıkları doğrudur ama ben istemsizce çok meyveye yöneldim hep meyve yedim ve bugün bebeğin 2 hafta olduğunu ogrendim doktorum uyardı meyveyi de kısmen yasakladı .🙄 Moralimi aşırı bozdu korkuttu yani. Meyvelerin şekeri çok aldiriyormus anneye de bebeğe de. Bende çok almışım çünkü.
Merve_12 Enguzelhediym kaç haftalıksıınız bebek kaç kilo ki de yasakladı ben 2 3 tabak meyve yiyorum günde
Mineberna Merve_12 sabah uyanınca 2 bardak süt içiyorum sonra kahvaltı peynir bol tüketiyorum. Kahvaltıda vitamin haplarımıda kullanıyorum. Sonra 1, 2 saat sonra bir kase yoğurda muz doğrayıp yiyorum baya tok tutuyor akşam yemeğinde ise mutlaka tavuk veya etli yemekler yiyorum meyvemi tüketiyor 2 bardak süt içip uyuyorum
Merve_12 Mthnry heralde hamileliğin ilk zamanlarında mide bulantısı yaşamadınız ben ilk 3 ay ne yediysem geri çıkartım ilk 3 ayda 5 kilo vermiştim
Mthnry Merve_12 ben bir kere tek kustum oda 6. Ayda yemek ağır geldi diye. Ne bulantım oldu ne kusmam
Sweetmerve Sağlıklı beslenirseniz bebekte kilo alır doktorum dedi😊 bende meyve, yoğurt, yumurta, peynir, sebze, tavuk, et türlerini, bakliyat tüketiyorum daha çok hamur işinin bebeğe faydası olmadığı gibi bizde yok onu arada tüketiyorum 😊
Merve_12 Mthnry ne güzel ben hem kustum hemde evimin işini bile yapamadım hep yattım buzdolabını bile açamıyordum