Demet Bendede çıkmıştı 25 haftalardaydı.. sağ böbreğimde büyüme.. ağrısı felaketti. Hep sola yattım sağa hiç dönmedim. Gerektiği zaman oturarak uyudum. Birdetabi çokça su tükettim. Şu an 38 haftama gireceğim hamd olsun birşey kalmadı yine büyüme duruyor tabi, Doğum sonrası geçer dedi doktorum .