Selcann94 Mom9272 kuzum yatmaya fırsatım olmuyo 1 buçuk yaşında kızım var hiç rahat vermiyo o uyudukça yaparım 😊😄
Selcann94 Ozget bende daha perşembe gittim nst ye girdim üç boyutluya girdim bebeğin iri olduğunu söyledi 37 le uyumlu dedi 2 haftada sonra tekrar gel dedi bakalım hayırlısıyla bi doğsaydı 😔
Ozget Selcann94 benimki adete gore bazen tam uyumlu çıkıyor bazen 3 4 gun geri çıkıyordu. Bwn en cok kilosunu merak ediyorum doktor 4 kiloyu bulur diyodu ama bence 3.5 bulmaz gibi geliyo 😊 nst de ne cikacak merak ediyorum kesin bu sefer sokacak benide 😊