Adhnsema canım geçmis olsun bende öyle bir durum yaşadım doktorum bana da rahimde çok kasılma var demişti ama ben gerçekten kendimi çok yormustum evde temizlik yaparken bana da evde iş falan yapma biraz dinlen dedi . Progestan kullanmamı önermişti yarın tekrar kontrolüm var ins düzelmiştir 🙏🏻😙