Salı günü doktor kontrolüm vardı kızlar çok heyecanlıydım bebişimin cinsiyetini öğrenicektim doktor kız olduğunu söyledi eşimle çok mutlu olduk rabbime şükürler olsun bebeğimin kilosu gelişimi çok iyi 😍 doktorum rahminde kasılma olmuş ne yaptın sen böyle kendini yormuşsun dedi 15 gün boyunca ilişkiyi yasakladı hiçbir şekilde kendini yormayacaksın en az 3 saat uzanıcaksın dedi birde ilaç yazdı aranızda bu durumu yaşayan oldumu çok takıyorum kafama korkuyorum bir hafta sonra tekrar gidicem dua edin nolur inşallah bi sorun kalmamıştır 😞😞😞