Birilerine birşey olmadı diye size olmayacak anlamına gelmiyor haftanız daha çok küçük bence riske atmayın bir parke için Allah korusun 30 üstü hamile anneler sancısı tutsa doğum yapsa bile bebek yaşar Allahın izni ile ama daha 22 haftalık hiç riske atmaya gerek yok