UmayDuruMom canım benim plesantam aşağıdaydı squat yapmıştım hemen kanamam olmuştu.bebeğinden yana doktorun dikkatli ol diye uyardıysa mümkün olduğunca yapma.yaparsan bile her gün yapma en azından haftada bir kere falan yap.36+4 oldum benim çıktı yukarıya plesanta ama yinede korkuma in çök çok yapamıyorum doktor ben sana kanaman olup olmayacağının garantisini veremem dedi ,sendr ona göre çok zorlama kendini bence