ikizannesi2985 [silindi] yaa biz de senelerdir kızımız olunca Zeynep Nil koyarız diyoduk ☺️ Şimdi sadece Zeynep’te karar kıldık☺️
Zehra1905 esr_snr 30+1 im bizimde kızımız olacak inşallah, ismini Şeyma koyacağız eşimle birlikte karar verdik 🥰 anlamı çok değerli çok kıymetli, eşim bana kıymetlim der ilişkimizin başından beri şimdi ikimizin kıymetlisi olacak yavrumuz ❤️
Burcuruya esr_snr canım hayırlı olsun inşallah bebim bi kızım var ismini rüya koydum hoşuma giderek koyduk aslında hep kumsal ismi hayalimdi ama nasip’i rüya ymış 😍😊 şimdi oğluşum olacak onun isminiude aras ege düşünüyorum bakalım daha var 🤷♀️😃
esr_snr Burcuruya Sagol canim, Allah bagislasin Rüya da güzel 😊 Allah tamamina erdirsin, kucagina al saglikla InsâAllah 😘 Aras Ege güzell 🥰