[silindi] esr_snr Biz sadece Zeynep ismi çok konduğu için Zeynep Nil koyduk ikisini birlikte kullanıyoruz çokta memnunuz 😇
esr_snr CnnAkyl Genellikle ilk içinden ne geçiyosa onu koymazsan pisman olursun, keske dersin 😊 Kumsal… Ismiyle yasasin prenses 🥰
esr_snr UyarFamily Sara çok güzel.. Liya da vardi çok begendigim.. Kuzenim dogum yapti Sara Liya koydu kizinin ismini 😅
ikizannesi2985 [silindi] yaa biz de senelerdir kızımız olunca Zeynep Nil koyarız diyoduk ☺️ Şimdi sadece Zeynep’te karar kıldık☺️