yumukeller canım ben senn tercihine bşy demedim zaten. Ama sebamedin içinde sles var artık yetişkin ürünlerinden bile çıkarılan, alkol var tahriş eden, koruyucu olarak sodyum benzoat var kanserle direkt ilişkilendirilen ciltte 1 dkka bile dursa anında emilip kana karışan bi koruyucu, yetişkinler bile asla kullanmamalı deniyor. Yani bunları bile bile yeni doğmuş tertemiz hassas bir bebeğe kullanacaksan sen kullan. Ama başkalarına içeriği temiz diye anlatma ben bunu söyledim.