Gulcan_89 zuzus canım gözün alışmıştır artık😊 benim bebiş aşağıya indi hep. Üstü boşaldı karnımın 🤷♀️
zuzus Gulcan_89 benimki hala yukarıda hatta makat geliş duruyor hala dönmedi ya inmedi de o yüzden ama gözüm alıştı sanırım Cidden 🤷🏻♀️ Hayırlısı ile bi doğarlar inşallah artık ❤️
Gulcan_89 zuzus aşağıya inmeside sıkıntı veriyor. Yani bana çok baskı yapıyor😊 inse ayrı yukarda dursa ayrı ☺️