Esesraa dün doktora gittik gerçekten hiç bi sorun yok Bebek de, suyu da, kilosu da iyi çok şükür ama dışarıdan konuşulanlar 😡 of bu insanlar hiç ağızlarını tutmuyor olur olmadık şeyleri
konuşuyorlar insan hamileyken de daha hassas oluyormuş gerçekten hemen düşünüyoruz bir şey mi var diye 🤷🏻♀️😞 kimseyi dinlemicem bundan sonra çok haklısın ❤️