AybarsMomy Sermin_oztas yani muayene için kasarsan hemen sana uygun değilsin deyip sezeryan tarihi verirler . Doğuma kadar uygun görmeyen doktorda vardır bilmeiyorum ama 37den sonra bebeğin gelişimi tamamlandığı için çatı muayenesi doğumu tetiklese de sorun olmayacağını düşünüyorum. Ben zaten ilk günden beri aynı doktora gidiyorum ve çok güveniyorum. Aklımda soru işareti yok. Senin içinde hayırlısı olsun.
Minikkus098 Blcns ah canım benim bence boşuna dert ediyoruz bende sen gibiyim tam bayram önüne nasip olursa doğumlarımız illaki orda burda denk gelincek akrabalarla ve sevmek isticekler hayır desen bizde görmediğin çocuğu olmuş derler
Demetsener Bitti sayılır benim hazırlığım 36. Haftamdayım 35. Haftamdayken 2700dü bakalım haftaya gidicem ne kadar olmuş:)) artık ansızın gelebilir sabırsızlıkla bekliyorum sağlıkla gelsinde tabi bi yandan da cok korkuyorum
Denizkaplan Brcub besıgımız bıle geldi yıkandı kuruldu sımdı ona bakıp kafamda kuruyorum 🥰 ılk degıl bnmkı ıkıncı ama ılk kadar heveslıyım
Zuhraa Brcub 34+0 da gittim 2500 kiloydu oğlusum 47 cm di 💙 herseyimiz tamam bekliyoruz bakalim yarın da kontrolumuz var