Brcub hazırlıklar tamam çok şükür 🙏 35 e girdik 2600 gr olmuşuz. Ben ziyaretçi konusunu takıyorum kafama. İnstagramdan mı yazsam sonraki aylarda görüşürüz diye acaba yoksa bebek görmek için arayanlara mı söylesem yoksa gelen gelsin diye mi düşünsem çok canım sıkılıyor bu konuya 😒