Tstnptt nuryadaperi maşallah sağlıkla al prensini kucağına bnm de kızım olacak inşallah teyzesi hifa 🥰
Biberff Bende 18 haftalığım ama ilk günden itibaren hiç ara vermedik önemli olan senin rahat olman göbeğinin de öyle gerisi problem değil ilk haftalarda ara verdik sadece 8 haftadan sonra hiç ara vermedik
Zynp01 Hayat2706 bizde de aynı sorun cardı 5. Ayda deneyelim 9 ay böyle geçmez risk yokken gemde. Denedik zorlamadan çok şükür hiçbir şey olmadı kanama da olmadı ki doktor olabilir olursa ara verin normal demişti
1Vera_ nuryadaperi canım kasılma oluyor ilişki sonunda haliyle ben ondan korkuyorum. Erken doğum riski yoksa o kasılma zarar vermiyor dimi?
nuryadaperi 1Vera_ evet benim de oluyor kasılmalarım. Ağrıyor hatta bazen yatıp dinleniyorum geçiyor. Sıkıntı yaratacağını sanmıyorum rahim kalınlaştığı için oluyor bence bir de bebek ağırlaştığı için. Geçiyor zaten 1-2 dk sonra.
tugce67-67 Hayat2706 canım doktorun sorun yok dediyse yapabilirsiniz ,eğer kuruluk yaşıyorsanız jel kullanın eziyet etmeyin kendinize.biz çektik çünkü doktorum hamilelikte normal dedi.
Ozgee89 23+2 günlük hamileyim ilişkiye hiç ara vermedik ve hiç bir sorunla da karşılaşmadık hamileliğimi ilk öğrendiğimizde eşimde korkuyordu bir şey olur diye ama hiçbir şey olmadı
Dmldgn Hayat2706 ben 31+3 deyim çok şükür ilk haftalardan itibaren bı sıkıntı olmadıgı için ilişkiye devam ettik. Doktorun bı sorun olmadığını söylediyse birlikte olabilirsınız sadece fazla baskı uygulamayın ona dikkat edin dedi doktorum. 🥰
Damlaaaaa35 Bende şuan 8 haftalık hamileyim 5 haftalıkkrn öğrendik o zamana kadar ilişkiye giriyorduk tabi bilmeden ama öğrendikden sonra eşimde bende ara verme kararı aldık risk ayları geçtikten sonra devAm inşallah 😬