Aylemmm canım ilk 3 ay beslenmesen bile bebek alacağını alıyor doktorum sıkıntı etme demişti zaten folik asit vs vitamin kullanıyoruz onları da ben yatmak üzere içerdim midem bulanır da çıkarmak zorunda kalırım diye çok fazla mide bulantın olursa serum taktırabilirsin besliyor o seni hem de serum 2 3 gün idare ediyor bir doktoruna danış acilden yapıyorlar ben serum alamayacağım diye inat ettim ama çok kötü oldum mide borumdan kan geliyordu artık 30. Haftamdayom hala geçmedi sızısı serum almaya başladım normale döndü … strs yapma yani ilk 3 Aydan sonra dinmeye başlıyor o zaman Allah’ın izniyle sür yumurta yoğurt hangisini daha iyi tüketiyorsan onu tüketirsin zaten 🙏🏻