Merahabalar hanımlar. Ben 6 haftalık gebeyim ve 5. Haftadan itibaren çok kötü mide bulantılarim başladi. O kadar kötü ki sabah midemin bulantısina uyaniyordum, su içsem kusuyorum. Sadece çubuk kraker arada bir simit yiyebiliyorum. Artık midemin bulantısından ağlayacak duruma geldim. Bugün başım çok dondü fenalaştım acile gittim tansiyonum düşmüş. Arada limon yiyorum iyi geliyor. Ayva da bu mevsimde yok. Ne yapıcam nasil yemek yiyebilirim kizlar siz neler yapiyorsunuz