MihrimahT 38 i geçtim. Çatlak yok. Mustela bebek yağı sürüyorum banyodan sonra. Kakao ve tatlı badem yağını birebir oranda karıştırıp sür diyen doktor da duydum. Fakat sen ne yaparsan yap olacağı varsa olur yapısal bu çatlak işi diyorlar.
Nuruminci Giz4110 30. Haftamda olmaya basladım patlaklar sabah ve aksam catlak kremı ve zeytın yagı uyguluyorum
Sukranali Ayseblkya21 merhaba kızlar daha 6 haftalığım ama ben çatlak krem seti aldım palmers diye bir markanın vazelin gibi kasede bir yoğun krem bir strengh losyon bir de göğüs için olanı 5. Aya kadar losyon ve göğüs için olanı kullanıp lierac a geçicem günlerdir araştırıyorum en çok bu iki marka önerildi. Eğer fiyatlar fazla gelirse dolap yada Gardrops uygulamalarından da temin edebilirsiniz daha uyguna geliyor ve sıfır ürünler
Senem48 Ayseblkya21 olur mu yaa bence çok saçma zeytinyağlı sabun ile yıkamıyoruz da kıllanmadık ya 😂 hep olmasa da haftada 1 zeytinyağ ile diğer günlerde bebek yağ ile yağliyorum
Buse91 Ayseblkya21 ben hindistan cevizi yağı ile karıştırıp sürdüm 37 haftalığız hiç çatlamadım. Ama kullanıp çatlayan arkadaşlarım var bu tamamen yapı meselesi çatlayacaksanız engel olmaz fakat daha az çatlarsınız
Betim Ayseblkya21 3. Aydan beri biooil kullanıyorum sabah akşam , 32. Haftadayım hiç çatlamadım ama bol su içiyorum ben 4 litreyi buluyorum😉
jsmn Ayseblkya21 ben duşta bebek yağı günde 1-2 kez doktorun tavsiyesiyle lierac kullandım. Göbek deliğimin etrafnda bikaç çizgi oluştu sadece ama karnım çok büyük değildi son haftalarda bile 4-5 aylık gibiydi zaten erken doğdu aceleci😊