Giz4110 Ayseblkya21 canım başladı mı çatlak oluşumları? Ben 24teyim 16dan beri kakao yağı sürüyorum şuanlık birşey yok. Acaba sonra mı alarm verecek 🤔🙄
Yildiz95 Ayseblkya21 valla naparsaniz ypin vucut ypinizda varsa eger catliyorsunuz bnde badem yagi kullaniyorum 14-15 hftalardan beri karnimin asagisinda catlaklar olmus 3-4 cizgi suan 29+5 im
Dvsrc_1 Ayseblkya21 ben de burda okudum yazmişlardı badem yağı kullan falan die kullandm hergün sürdüm her yerime ama 33. Haftamda her yerim çatladı malesef :(
busra2512 Ayseblkya21 canım ben hindistan cevizi yağı sürüyorum 22.haftadan bu yana şu an 29+5 günlük olduk şimdilik hiç çatlağım yok ama bundan sonra olur mu bilmiyorum 🤷♀️
Ayseblkya21 Giz4110 yok daha başlamadi ama kaşınmalar oluyo çatlıcak galiba 😏 bende bi şansımı deniyim dedim
Nuruminci Giz4110 30. Haftamda olmaya basladım patlaklar sabah ve aksam catlak kremı ve zeytın yagı uyguluyorum
Senem48 Ayseblkya21 olur mu yaa bence çok saçma zeytinyağlı sabun ile yıkamıyoruz da kıllanmadık ya 😂 hep olmasa da haftada 1 zeytinyağ ile diğer günlerde bebek yağ ile yağliyorum
addie487 Bende istemiyordum ama çatladım 😁 bazıları 30 dan bazıları 35 ten sonra çatlamaya başlıyor malesef
Deletedmom399 Ayseblkya21 aynı hafta ve gün sizinle ama benim doktorum badem yagi tüylenme yapıyor diye önermedi. Iyice araştırdıniz mi ? Ben tüylenme olur korkusuna almadım krem kullanıyorum.
Mmrv00 Badem yağı tüylenme yapıyormus en iyisi hindistan cevizi ve kakao yağı dediler.Aktardan aldim ikisinden de sırayla sürüyorum karışıyor
addie487 Ayseblkya21 ara ara oluyor 😕 bence yağı sağ ve sol karın bölgene sür bol bol. Ben genel olarak karnıma sürdüm ama yanlardan çatladım birde bacaklarımın iç kısımlarında az az çatlak olmuş oraları unutma ☺️
Elifdoan Ayseblkya21 valla ne kadar surersen sur çatlayacak oldu mu çatlıyor bende kullandım badem yağı ama catladim