Seren47 canım ben 4 kutu vuruldum gün aşırı. Benim son kutu da ağrım olmaya başladı o da morluk ağrısı gibi dokununca hissediyordum. Onu da artık çok sık ve fazla vurulduğumdan olduğunu düşünmüştüm. Bir de 3 kere hastane oldum onun dışında evde vuruldum. Hastanede vurulduklarım hem yanma hem kanama hem de morluk ve,ağrı yaptı. Sanırım elden ele de değişiyor bu