Seren47 Cok agir bi iğne 3 günde bir yaptirmam lazim 2.yide yaptim ama 3. Igneden gözüm korkuyor asla yapamam. Soguk kompres yapiyorum suan ne kadar iyi gelirse artk. Neden bu kadar ağrılı bişey ya sizde bu kadar etkilendinizmi 🤔😐
Laviniamira Seren47 soğuk bası yapmanız gayet iyi bir de kolonyalı pamuk ile hafif ovalayabilirsiniz Çok yağlı bir iğne olduğu için bu kadar acıması doktorum öyle demişti
Ebrdef Seren47 1 aydır 3 günde bir proluton iğne oluyorum, ilk başlarda acısı çok oldu artık alıştım ağrı bile yapmıyor :) buda yağlı bir iğne
Eylul9235 Seren47 ahhh o ağrı çok büyük sabır diliyorum canım son kalmış dayan sabır et 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Anlıyorum seni keşke bi çaresini verebilseydim ama bende bulamamıştım çok çektim 😕
ggiizzeemm Seren47 ben tup bebekle hamıle kaldım aylarca kullandım onu bende hıc agrı yapmadı bende tetenozdan korkuyom mesela ıgne kısıfen kısıye degısıyo bence ama allah sıfasını versın cok gecmıs olsun ınsallah🙏
ElifOncul Benim de hamileliğin başında yapmışlardı gerçekten günlerce oturamadım, tetanoz aşısı onun yanında hiç Bişi
Seren47 Ebrdef kadının eli baya bi hafifti sağolsun ama somradan gelen agri perişan ediyor beni bütün gece
Deletedmom95 3 günde birmiş yine sizinki ben günlük vuruluyordum. Oturma yatma o kadar zor oluyordu ki. Hem sağ kalçadan hem soldan vuruluyordum bide ikisinin ağrısı da işkence gibiydi 😒😒
Seren47 Deletedmom95 benimde iki kalcada hemde 17 aylik kizim var emziriyorum hiç uyumicak sandim bu gece daha yeni uyudu😐
Tulayaltingoz ggiizzeemm tetanoz da ağrıtıyor ama uzun sürmüyor 1 gece bitti bu iğne daha ağır geldi bana tam acısı geçti diyordum hop tekrar iğne zamanı ana oluyoruz olmasına da ne acılardan da geçiyoruz çok zor
Yesim1995 Seren47 ben acillik olmuştum o derece .ağrı kesici taktılar buz tampon yaptılar tekerlekli sandalyeyle götürüyolardı abartısız. Sonra doktorum hapını verdi sizde bi danışın☘
Saadettrmn Seren47 ben hergün vurunuyordum.Doktorum arnica adında bir krem önerdi o agrısını alıyordu.
Tulayaltingoz Seren47 bende kullandım yaparken hiç acımıyor ama iğneden 12 saat sonra ağrımaya başlıyor hormon iğnesi olduğundan ağır oluyormuş ben 5 tane vurundum
Seren47 Tulayaltingoz ben 2 tane vuruldum ama 3.yü yapmicam hareketlerim bile cok kisitlaniyor cok zor ya
Seren47 Tulayaltingoz aynen öyle canim Allah yardimcimiz olsun inşallah rabbim mukafatini verecek. Kadinlar dünyanın butun zorluklarıni cekiyor
Nunuy Bende 3 günde 1 vuruluyorum.4 haftadir. Ve kalçalarım çürüdü galiba gece kalça bacak ağrısıyla uyanıyorum.geceler haram oldu.berbat bir ağrı kalcamdan başlıyo ayak bileğime kadar.sonrası uykusuzluk
sskrkzuu Seren47 canım bende daha geçen hafta kullandım günde iki kez hemde ama şu an şükür acı ağrı yok birkaç güne geçiyor
Seren47 sskrkzuu ben biraz zayifimda ondanmi cok ağrıyor acaba anlamadım ama cok zorlaniyorum gece uyuyamadım bile