Esraaa02 Kızlar tetanoz aşısı yaptırdım ama kolumun ağrısından ölüyorum nasıl hafifletebilirim ağrıyı 😞
Kiwi12 Esraaa02 buz köy canım ben öyle yaptım 2gun sürmüştü ilk gün aşırı ikinci gün biraz daha hafifledi geçti çok sukur
nursentlk Esraaa02 buz koy demişti bana ebe. Benim 1 gün sürdü ağrısı ertesi güne bişey kalmadı. Buz falanda koymadım unutunca geçiyor
Esraaa02 Kk39 ya çok fena kolumu kıpırdatamıyorum bile iki gün sağ elimi oynatmadan nasıl olacak bilmiyorum 😞
Safiyeerdall Esraaa02 doğumdan sonra 1 doz daha yaptırdım gerçekten hem şişmiş hem acımıştı bebeğimi alırken bile zorlanıyordum ama 2 gün filan sürüyor
Imfromlastnight Bana ağrırsa buz koy yada parol iç dedi. Çok şükür öyle bi ağrısı olmadı. Spor yapmışım da hamlamış gibi.
Esraaa02 Imfromlastnight yok bu öyle değil kolumu kaldıramıyorum sağa sola çeviremiyorum mafetti beni😞
Seymaaygzz Ay bu post tam benlik. Carsamba aşi oldum hala agrisi gecmedi geceleri yatamiyorum bile agrisindan. Buz koydum ama hic ise uaramadi parolda oyle. Bekliyorum ama bu sabah esim farketti baya sismis
Seymaaygzz Esraaa02 Surmez insallah seninki ya 3 gundur ne yemek yapabiliyorum ne temizlik ne uyku var. Agridan aglicak gibi olurken kizimin tekmeleri mutlu ediyo sanki hissediyprmus gibi :)
Esraaa02 nursentlk unutamıyorum ki ben çünkü sağ kol hareket ettirmem lazım hareket ettikçe de dayanılmaz oluyor inş yarına kadar geçer🤲
ftmgl24 Esraaa02 pamukla kolanya tavsiyem. Kolum kopucak gibiydi ilk aşıda 1 hafta çektim. 2 cisinde hiç ağrımadı
Esraaa02 ftmgl24 1 hafta çok uzun sürmüş geçmiş olsun canım umarım benimki okadar sürmez yoksa vay halime 😞
Minikimleben Esraaa02 benimde çok agrım olmuştu ilaç buz fayda etmedi bir hafta sürdü kaldıramıyordum bir hafta sonra geçti 2. Oldum 1 gün sonra geçti onun agrisida
nursentlk Esraaa02 bende soluma yatıyordum ebe de Sola vurdu. Üstüne yata yata geçti. Kolum kopmuş gibiydi
Shr1530 Esraaa02 buz koy canım bende yaptım 1 ay arayla 2 tane bir hafta boyunca kolumu kaldıramıyordum