Cemrenur Hll3840mhmt ay inşallah ya tek isteğim hareketleri başlasın da ben de bu evhamlardan kurtulayım 💕
Hll3840mhmt Cemrenur ahh o haftalar insanın içi içini yiyor sorun var mı şöyle ki böyle mi .. hareketleri hissedince daha rahatsın Genelde erkek bebekler erken hissettiriyor:)) Rabbim sağlıkla bağışlasın sana 🌺
Cemrenur gulsahinn93 yani çocuk büyümese rahim niye büyüsün 😬😅 bende mantık yürüttüm aslinda kesin bilgi deil 😳
Fatmayrc Cemrenur aynı şeyi bende hissediyordum rahmimiz büyümeye başladığı için oluşuyor falan demişlerde ama bebek hareketi değil onlar canım
Tulayaltingoz Cemrenur benim 3. Gebeliğim erken hissettim (12 hafta)dediğin gibi aynı yemek yedikten sonra içimde kelebek kanat çırpıyor gibi oluyordu doktorum çok erken hissetmezsin dedi ama bence bebeğimdi
Aytelf2012 Benimde 14.haftam bendede belli belirsiz bir karıncalanma gibi bişey oluyor bağırsak değil biliyorum çünkü kaşık ile karın arasında oluyor bağırsakların altında…kizimda 18 de pıt pıt atmaya başlamıştı bu ikinci gebeligim