aysehifa4 Gul97 ultrasonda 2497 yazıyodu ama doktorum 2200 diyelim dedi 🙄 anlamadım yani ama bence yazan doğrudur
Ozget Ben 32. Haftamda gittim 1870 gram 45 cmdi. Benimki kucukmu acabaaa 😊 doktor gayet uyumlu haftasiyla demişti🤗
Gul97 Ozget maşallah canım alırlar illaki zaten doktor uyumlu dediyse gayet güzel ilerliyordur uyumludur 😘😇
Aybukeb aysehifa4 eğer doktor normal dediyse kilosuna normaldir 2500 üzeri doğan her bebeğin kilosu normal dünya standartlarına göre
_Mrv_ Gul97 🙋🏻♀️35+5 bu hafta kontrolum olacak bir ay önce bi hafta öndeydik bakalım merakla bekliyorum. Bir sorum var size göbek altında elektrik çarpması bıçak saplanması tipi bi ağrınız oluyo mu 🙄 yerimden sıçratıyo bazen.
gulbeyazyusuf _Mrv_ benim oluyordu sanki biri bıçakla yırtıyor elektrik çarpıyor karısımı birşeydi doktoruma sordum karnın yırtılıyor yani çatlak oluyor dedi sonrasında azaldı ve geçti zaten bol bol kremledim yağladım iyi geldi
Gul97 _Mrv_ evet benim yanma gibi olabiliyor aniden sancı gibi olabiliyor yalancı sancılar mı başladı bilmiyorum 🤣
_Mrv_ gulbeyazyusuf 🙄 cilt ağrısı gibi değil rahim kasılması gibi oluyo, yazdım doktora bakalım ne dicek.
Burcuyildiz Kelebek1034 çok garip ben 33 haftalıkken 2200dü bana normal dedi, minyon ne alaka acaba, aşağı yukarı bir hafta oynuyor aramızda çünkü.
Yusufcuk6 35 haftaligim ama haftaya gidicem doktora bakalım kaç kilo çünkü ben yemekten kesildim iştah diye bisey yok ilk başlara döndüm midem bulanıyor herşeyden
Gul97 Yusufcuk6 doktorla konuş bi canım miğde bulantını geçirecek birşey söyler belki daha güzel olur öyle beslenirsin
Scknsule Gul97 kız cnm ☺️ bnde iri olmasın diye tetikteyim İnsülin direncim var diyetteyim. Her gittiğimde irilesme var mı diye soruyorum çok şükür haftasıyla uyumlu çıktı hep 🙏🏻