29+1 haftamda doplerde oldum banada erken dogum riski soyledi doktor rahim agzim 33 duwmuw ama uzanmak disinda birsey yazmadi bebek dogum kanalina dogru gelib bas asagi bazen idrarimi kacircak gibi okuyor gidyorum bisey yok ara sira sancimda oluyor bebegun haraketleride fazlalasdi baya wuan 32+4 haftaligiz cok korkuyorum sizde rahim agzi ne kadar ?