Bende 31. Haftamda sancılarla gittim 3 gün hastanede yattım açılmam yoktu eve çıktım ara ara yine sancılanıyorum ama doktorum bakıyor hiç açılmam yok bebek dönmüş ama kanalda değil doktorum çok rahat rahim ağzım kapalı olduğu için isteahat falanda vermedi böyle olan varmı şuan 33+3 üm