Hamileyken demir eksikliği çok fazla oluyor ben 3 aydır kullanıyorum hala sınırda demirim yanlış hatırlamıyorsam bebeğin beyin gelişimi için çok önemli demişti doktor o yüzden bırakma bence, aç karna içilmesi gerekiyor ben ytmadan önce içiyorum genelde sabahları bendede bulantı yapıyordu😕