“Yeter artık“ başlığı altında bu yakınmanız çok yersiz. Burada hamile kalamayan ve paylaşımda bulunan insanlar da var. O zaman hamilelikle alakalı paylaşımlar da yapılmasın, onlar alınırlar. Böyle mi düşünmek gerekiyor? Kaynana postu mu ? Eee evlenemeyen insanlar var halimize şükür edelim o halde. Bazen çok çok gereksiz anlam veremediğim postlar oluyor ama kaynana ve beşik konusunu hiç gereksiz bulmadım. Ne yapalım? Memleket meselesi mi konuşalım burada ?