Sare07 bence siz herkes ketum kıskanç ve anlayışsız olsun istiyorsunuz. Kadının biri gelmiş şöyle postlar açmayın anneler bez alamıyor diyerek bir post açıyor. Yani kabaca tabirle gerzekçe, gereksiz ve saçma duyar. Biz ee isteyen istediğini açar diyoruz bu mu ergence. Neye saldırıyorsunuz anlamıyorum. Bir de sıkıştığjnjzsa bunlar nasıl anne olacak bebek bakacak ergenler diyorsunuz.
Çok iyi bebek bakar büyütürüm hatta seni bile baştan yetiştirecek seviyede görüyorum kendimi istediğin zaman benimle iletişime geçebilirsin.