Kötü kalpli oluyoruz hemen zaten siz iyilik ölçersiniz. İstediğim posta istediğim zaman küfür kullanmasan hakaret etmeden yorum yaparım kimseyi alakadar etmez. Diğerleri de istediğini yapar istediği postu açar . Sizi alakadar etmiyor moderetör ler kibarca hala anlamıyorsunuz wkskskk