Selfhook içi dolu insanın gerçek dertleri olur. Boş beleş insanların ise bu şekil dertleri olur. Yani buna dert derler. Haklısın ama ne yazık ki değiştiremezsin. Evde bütün gün tv izleyip, dedikodu yapan insanlardan pek bir şey bekleme. O kesim o şekilde maalesef.