Gebegunlugu Ben değil de oğlumda kabızlık problemi vardı 4 aylık iken 1 ay boyunca sabah akşam bir ölçek kullanıyorduk. Çok çok faydasını gördük. Tam fayda için 1 ay devamlı kullanılması gerekiyor demişti doktor. Sonrasında kabızlık probleminde ciddi azalma gördük