Dilarailhan Kızlar pazartesi sezeryan olacağım diye post açmıştım bugün, birde merak ettiğim şey ne kadar sürede bitiyor ve odamıza çıkıyoruz. Çok uzun kalıyor muyuz ameliyathane de acabaa
Lara44 Dilarailhan geçen Temmuz’da spinal oldum kuzum. Kendimdeydim bebiş 15 20 dakika doğdu dışarıya da yarım saatte oğlum çıktı önce sonra ben yani kuzum 40 dakika sürdü Benim hatta dedim ben böyle 10 tane doğururum şimdi yine hamileyim Allah nasip ederse Aralık’ta Doğumun sabırsızlanıyorum sezeryan için 🙈😍 sormak istediğin şeyler varsa cevaplıyım
busratunk5 Dilarailhan genel anestezi oldum ameliyat raporum 8 dakika 16 saniye sürdü yazıyor ama ameliyathanede uyanmamı felan beklemişler 40 dk ya felan çıkmışım odama gözümü açtığımda odamdaydım sayıklıyordum ve kendime geldim
Bicanbehiye Dilarailhan tam olarak kaçta girdiğimi bilmiyorum ben sancım vardı saat görecek gözüm yoktu o sırada.9.25 te bebeğim doğdu 10.30 da odamdaydım genel anestezi
Dilarailhan Lara44 ayy maşallah, ilk doğum ilk sezeryan olunca insan korkuyor merak ediyor bütün duygular karışıyor. Darısı bana ve tüm bekleyenlere, çok sağ ol canım benim.😍
Rmysa23 Lara44 canım peki korse kullandın mı doğum sonrası ? Kullandıysan Eğer korse yaraya temas edip canını yaktı mı ?
Lara44 Dilarailhan amiiin kuzum o kadar iyi anlıyorum ki ben bir de panik atak hastayım düşün 😅 ama ne o iğneyi ne de başka birşey hissettim, çok normal korkunun olması ama Benim yaptığım hataya düşüp korkunç Doğum hikayeleri okuma. Sezeryanı öcü gibi biliyordum ama ben öyle hassas biriyim gerçekten parmağım kesilse oturur ağlarım ama yaptım yani ve 1 yıl olmadan yine hamileyim ayrıca o korkunç hikayeler yazanlar seneye yine hamile kalır yani öyle kötü olsa herkes 1 bebeyle kalırdı öyle değil mi 🤪
Lara44 Ayrıca güzel hamişler mutlaka şokta dependt var mor renkte lohusa kilodu bakın o benim hayatımı kurtardı ya tesadüf gördüm aldım ve dedim bu nasıl rahat. Muhakkak alın Doğum yapan arkadaşlarıma tek dediğim bu 😅 sezeryandan sonra muhakkak sade neskafe için ki baş ağrısı olmasın bende çok şükür olmadı. Evet ilk yürüyüş biraz zor fakat ne kadar yürürseniz o kadar kolay iyileşiyorsunuz bir de sandalyede oturun oda çok rahat geliyor 🙏🏻
Gamzedngdn busratunk5 genel anestezi süresi de azalmış ne güzel bende eğer normal doğum olmazsa fıtık olduğum için genel anestezi ile sezeryan olabiliyorum sadece eskiden 3 4 saat gelemiyordu ameliyathaneden anneler yorumunuz beni rahatlattı 😌
Dilarailhan Lara44 yaaa çok haklısın herkesin doğum hikâyesi kendine özgü hepsi bir olmuyor. İyi geçen de var kötü geçen de . İnşallah benim ki iyi geçen yandan olur . Acı eşiğim yüksek gerçi hemen ah uh yapmam ama göreceğiz ameliyat sonrası yine de 😬😬🤦🏻♀️
Bicanbehiye Lara44 beni aldılar sezaryan a sanıyorum ki cart diye kesecekler 😁 (hiç ameliyat olmayınca bilmiyorum tabi nasıl yapacaklar )taktılar maskeyi ağzıma tamamen uyuyacam .daha maskeyi takar takmaz başlamayın ben daha uyumadım diye bağırıyorum 🤣🤣3 kez uyumadım dedim sonra uyumuşum 😁😁😁
yba tam 13,57 de ameliyat hanede spiralim yapılırken saatle göz göze geldim😂 14.00 da bebeğim doğmuş. Benim Odaya çıktığımda saat 15,15 falandı. Ama tansiyondan dolayı uyutuldum ayılma odasında uyandım sanırım birazda orada tuttular beni.
Dilarailhan Kubs ya insan bilmeyince tedirgin oluyor, ameliyathaneye giderken hüngür hüngür ağlamazsam iyidir😬🤦🏻♀️😢
sevimlicerciler Dilarailhan yarım saat sürmüştü 10 dakika içinde bebeğimi çıkardırlar sonrasında bebek hemşiresi onu giydirirken izledim ❤️
Dilarailhan Emnee canım Internette var arasında ki fark tam doğru şekilde anlatamayabilir. Googleye yazıp kendin okursan daha iyi olur 😍
Emnee Dilarailhan evet ama hangisi daha sağlıklı onu merak ediyorum yapanlar daha iyi bilir sanki tecrübeli olanlar yani