FeriDee benim oglumun adida yigit cinar.. hic de uslu bir cocuk degil hiperaktif cok yaramaz vuran kiran tekme atan tukuren sinirli asabi bir cocuk bebeklikden beri oyle. vee etrafimda bircok yigit var hic biri uslu degil asiri yaramazlar oglumda oyle uslu diyenlere sasirdim valla.