Valla benim yeğenimin adı yiğit şuan 10 yaşında ablam koymuş olmasa ben koyardım çok güzel bir isim anlam olarakta keza öyle. Bizim Yiğitimiz yaşından kat kat büyük davranıyor köyde yaşıyorlar annesine odun kırıyor soba yakıyor annesine yaptırmamaya çalışıyor babasıyla ava gidiyor her kandil de camiye gider kendi isteğiyle tabi her erkek çocuğu gibi yaramazlıkları da olmuyor değil 😁 Allah hepimize hayırlı evlatlar yetiştirmeyi nasip etsin 🙏