Benim 1 hafta oluyo kanlı nişanım geleli 1,5 cm de açılmam vardı. Sezaryen olacağım için doktorum eve geri gönderdi düzenli sancılarımı da serumla kesti hala bekliyorum :) Rabbim nasip ederse Cuma günü sezaryen olacağım daha önce gelecek gibi değil ☺️