Kizimveoglumm Deletedmom404 zararı olup olmadığını bilmem zararı olsa doktor her hafta nstye sokmaz diye düşünüyorum SerapUGR bende bağlandıgım zaman benimde haraket etmiyor sancıda yok hiç çıkmıyor 38+4 haftalıgım bende
SerapUGR Kizimveoglumm şuan nst den çıktım hareket etmeye başladı. Artık eve gidip eskilerdeki gibi doğurmayı düşünüyom 😂😂
Kizimveoglumm SerapUGR yaa valla sonumuz öyle olacak bu gidişle 😄😄 hatta benim annem abimi 4.500 kilo doğurmuş n kesik nede yırtılma olmadı diyor hevesleniyorum inş o konuda anneme çekmişimdir 😄😄🙏🏻🙏🏻
SerapUGR Kizimveoglumm maşallah valla inşallah kolay doğumlarımız olsun canım Neyse beklemeye devam artık ne zaman gelirlerse.😊
Minnosunannesi ozlemnehir hastane ve doktora göre değişiyor. Ben 35teyim doktorum daha nst istemedi 37de lazım dedi