momsss1 canım cok tesekkür ederim öncelikle ☺️
sonda konusunda 2 kez sordum ama bizde böyle dediler, burada tanıstıgım bi arkadas var aynı gün doğum yaptık medipolde o da sordu o da ısrar etmesine rağmen odada takmıslar sondayı.
ama can acıtan bisey olmadıgı icin umurumda olmadı açıkcası.
sabah kayınvalidem ve esimle geldik ama kayınvalidemi almadılar yasak diye, o arkadasın hem annesi hem esi girmis. biz baya erken gelince güvenliğe yakalanmıs olduk yani 😂 kayınvalidem aksam üstü geldi 3-4 saat durdu kimse bisey demedi ama baska ziyaretci yasak dediler. gündüz esim gece annen kalabilir ama dönüsüme izin veriyorlar.
canan hoca çıkmadan geldi alttan kanama muayenesi yaptı çatı muayenesi gibi parmaklarıyla bide karnıma çok az bastırdı öyle çok kötü değildi. ama bez değiştirirken sağa sola yatırıyolar o daha çok acıyo valla 🙈
omurilik dokusunun ara boşluklarına iğne yapılıyomus, benim bosluklarım cok azmıs o yüzden tutmamıs 7 sefer, çok şaşırdım ilk kez böyle bişeyle karsılastım dedi anestezici.
bildiklerim bu kadar yine sorun olursa cevaplarım canım, sende hayırlısıyla kucağına al insallah ☺️