happy mom’un en uzun doğum hikayesini okumak isteyenleri buraya alalım 😂
bıcır kızım yanımda yatarken bende doğum hikayemi yazmak istiyorum hemde daha doğumdan çıkalı 5 saat olmuşken.
beni bilenler bilir, pendik medipolle ilgili her sorunun altında doktorum canan acar demiri önerirdim, hatta seni parayla mı tuttular yazan bile olmuştu 😂
gelelim asıl hikayeme; 4 senelik evliydim ama hiç gebelik yaşamamıştım. tedaviye başladım ve 3. aşılamamda hamile olduğumu öğrendim. hiç midem bulanmadı, kusmadım normal hayatıma hep devam ettim. ikili test yaptırmadım. detaylı ultrasonda hersey normalken rahime giden damarda basınç çıktı. ileriki haftalarda gebelik zehirlenmesi ve bebekte gelişim geriliği olabileceğini söyledi doktorum. o yüzden 22. haftada coraspine başladım. 30. haftadan sonra bazen 10 gün bazen 3 gün gerilik çıkıyordu. 37. haftada 3000 gram demisti doktor ama 38-39 da hiç kilo almadı neredeyse. 39+5te kontrole gittiğimde boyu 35 haftaya, kilosu ve diğer ölçüleri 37 haftaya uyumluydu. kilosuna 3110 gram demistik.
her ne kadar baştan beri sezeryan istesemde doktorum catımın cok normal olduğunu söyleyip beni normale yönlendirmisti ama 39+5te ne nişan, ne su ne de kanala inme gibi belirtiler vardı. kilo alımı da durduğu için 40+0a yani bugüne sezeryan günü aldım.
sabah 8de yatış yaptım, 10a kadar uyudum odada 😂 sonra gelip sondayı taktılar, ameliyatta takılmasını istedim ama kural böyleymis. yalnız kimsenin anlattığı gibi acılı bişey değil, neden abartıldığını anlamadım açıkcası. sonra saat 10:30da beni almaya geldiler. korkum yok diyebilirdim ama insan başına ne geleceğini bilmediği için tedirgin oluyo tabiki.
ameliyathaneye inince bacaklarım titremeye başladı. anestezi uzmanı geldi spinal yapmak icin. 7 kez denedi ama tutmadı, son kez deniyorum yoksa uyutucam dedi ve 8.de tuttu sonunda. bacaklarım karıncalandı ve his gitti ama dokunmaları hissedebiliyordum. önüme örtü gerildi ve dokunmalardan kestiklerini anladım. 7-8 dakika sonra karnıma bastırmaya başladılar ama öyle böyle değil nefessiz kaldım resmen, oksijen bağlamak zorunda kaldılar. 3 kisi 4-5 dakika boyunca bastırarak sonunda kızımı cıkardılar. ilk ağlaması kedi miyavlaması gibiydi zaten, bir kaç dakika sonra getirip boynuma koydular kokladım o mis kokusunu. sonra kızımı kontroller icim götürdüler benim dikiş işlemlerim başladı. yaklaşık 20 dakika sürdü ama belime yapılan 7 iğneden dolayı aşırı belim ağrıdı ve karnım ac oldugu icin karnıma bastırdıkları zaman asırı bi baskı olusuyodu. dikiş yapılırken bayılıcam zannettim baya zor oldu o ağrılar benim icin. daha yarayı pansuman yaparlarken bacaklarımın uyuşukluğu geçti ve dikiş yerlerim ağrımaya başladı. şuan 5 saat oldu ve bayağı ağrım var 2 kez iğne yapmalarına rağmen. normal doğumda zordur ama sezeryanda gerçekten çok zormus. henüz kalkıp yürümedim, sabahtan beri de açım o yüzden delirmek üzereyim 😂 sütüm geldi ama biraz zor tutuyo ucu çok olmadığı için, yinede emiyor diyebilirim. bu arada 2850 gram 49 cm doğdu mercan ikra hanım 😍
bizimde kavusma hikayemiz böyleydi, bu arada pendik medipolden de, canan acar demirden de her konuda şimdiye kadar çok memnun kaldım. darısı tüm bekleyenlere insallah 😍