Ebru_1994 Sedaberk normal doğum yapacskssn ssncın yoksa suni sancı verirler eğer sezaryense sancıya gerek yok direk ameliyat
Minoo01 Sedaberk normal değil bence. Leke ellerine sürdükleri batıkondan dolayı oluyor 🤔 bana doktorum öyle dedi. Elime sürdüğüm jelin akıntısı gelebilir dedi.
ald1017 Sedaberk Bende pazartesi günü çatı muayanesi oldum.Doktorum nişan gibi lekenlenme olabilir normaldir ama kanaman çok olursa hastaneye gel demişti eğer kanamanız çoksa bence ihmal etmeyin.