Burcuozkan Thsjdn valla bende akşamları eve gidince dinliyodum ama denk gelemedik 19. Haftamda otururken bianda hissetim onun keyfine kalmış artık ilk bebeklerde hissetmek zor🤦🏻♀️
Burcuyildiz Burcuozkan valla 19. Haftamı hatırlıyorum bende de öyleydi, şok oldum kaldım, ama belki 1 kaç gün hissetmezsin bi hissedersin, bunlar olacak. Düzene girmesi için zaman lazım.
Burcuyildiz Burcuozkan şunuda söylemeyi unuttum, yeri cok büyükmüş şu anda, doktorum öyle demişti yani. İstediği yere dönüp vurabiliyor, hareket özgürlüğü çok var anlıyacağın 😂
minikmevaninannesi Burcuozkan ben 17 haftalıkken hissetmeye başladım ama göbek deligimin az altindaydi. Böyle seyirme gibi ic gıdıklanmasi gibi bi hic. Cok kisa sürüyor bide :)
Yagmur654701 Burcuozkan benimde midede damar atması gibi oluo 16 haftalığım ama geçen hafta başladı bende emin olamiorm acaba hareketlerimi diye 🥰
Burcuozkan Yagmur654701 devamı gelse emin olcazda henüz devamı yok siz maşallah erken hissetmişisiniz😇
Burcuozkan Yagmur654701 doktor ultrasonda çok haraketli diyo hep hatta bazen yandın sen diyo ama hissetmek pek anlamıyorum ilk olunca😅
melegegebe Burcuozkan bende de bugun oldu 12 haftaligiz . Birden gobek deligimin altlarinda kasigin yukarisinda göz segirmesi gibi atma olsu pit pit pit bi kac defa sonra gecti ne oluyor dedim . Bebekten mi bilmiyorum ama bir arkadasim da bu haftalarda hissetmis rahim duvari ince yapida olan kisilerde erken hissetme olabiliyormus . Burcuozkan