Burcuozkan Merhaba 19 haftalık hamileyim daha önce hareketini hiç hissetmedim az önce oturuyorken mideme doğru 3 defa kalp atışı gibi birşey oldu bebeğimmin hareketimi bilmiyorum ama çok heycanlı😍 birde herkes kasıklarda diyordu ondan emin olamadım
Dilos1645 Burcuozkan o zamanlarda hissetmeye başlıyorsun zaten 🥰böyle seyrime gibi yada içinde gaz varmış gibi muhtemelen gazın yoksa bebişinin hareketleridir 💕
nurglakays-95 Burcuozkan bebeğin hareketidir canım bende tam 19 da öyle hissetmiştim sonra maşallahımız var yerinde duramıyor 😍🥰
Mom092 Dilos1645 bende 10 haftalik hamileyim canım bende surekli seyirmeler oluyo boyle pit pit atiyo cocuk hareketlerini hissetme zamanim geldiginde heralde o sekilde seyirse anlayamam 😂 cunku suan seyiriyo bilmiyorum anlamam heralde 🤷🏼♀️
Burcuozkan Mom092 10 haftalık çok erken ama ilk zamanlar oluyor bebek hareketi değildir onlar yüksek ihtimal😅
Mom092 Burcuozkan aynen canim biliyorum bebek hareketi olmadığını ama hareket ettigindede ayni seyirmeler olur hissedemem onu diyorum😂
melegegebe Burcuozkan bende de bugun oldu 12 haftaligiz . Birden gobek deligimin altlarinda kasigin yukarisinda göz segirmesi gibi atma olsu pit pit pit bi kac defa sonra gecti ne oluyor dedim . Bebekten mi bilmiyorum ama bir arkadasim da bu haftalarda hissetmis rahim duvari ince yapida olan kisilerde erken hissetme olabiliyormus . Burcuozkan
nazeninhanim Burcuozkan ben kasıklarda böyle parmakla pıt pıt dokunulur gibi hissettim 2 3 gün önce , ben de 19 haftama girdim :)
Burcuozkan nazeninhanim benim işte midemde olunca acaba dedim doğrumu değil mi genelde kasıklarda hissediyorlar 🥰
Burcuyildiz Burcuozkan yoo o kadar da kasıklarda değil, göbek deliğinin yanında yada çevresinde falan hissedersin. Büyük ihtimalle bebek hareketleri hissettin 😍 bebek içerde cok dönüyor, gün geliyor büyüyor kasıklarda idrar torbana tekme atarken buluyorsun 😂
Burcuozkan Burcuyildiz benim göbek üstü bildiğin midede oldu bu haftalarda o kadar büyükmü ya çok etkileyici😍
Burcuyildiz Burcuozkan valla 19. Haftamı hatırlıyorum bende de öyleydi, şok oldum kaldım, ama belki 1 kaç gün hissetmezsin bi hissedersin, bunlar olacak. Düzene girmesi için zaman lazım.
Burcuyildiz Burcuozkan şunuda söylemeyi unuttum, yeri cok büyükmüş şu anda, doktorum öyle demişti yani. İstediği yere dönüp vurabiliyor, hareket özgürlüğü çok var anlıyacağın 😂
Mom092 Burcuozkan valla cok degisik seyler yasiyoruz her anlamda 😂 Rabbim kucagimizada almayi nasip etsin canım
Thsjdn Burcuozkan canim kasiklarda nasil oluyomus bende 18 haftaligim surekli dinliyrm kendimi ama hissedemdm bi turlu ama sol kasimin orda gun icinde sanki bi yumru var gibi oluyo doktr basidir dedi nasil bi his aceba
Burcuozkan Thsjdn valla bende akşamları eve gidince dinliyodum ama denk gelemedik 19. Haftamda otururken bianda hissetim onun keyfine kalmış artık ilk bebeklerde hissetmek zor🤦🏻♀️