Ummusab Ilk hamileligimi normal yaptım ve avantajı bebeğim küveze alinmisti ertesi akşam ayaklanıp hastaneye süt vermeye gitmiştim 😊
Mommy006 Deletedmom337 kesik dikiş olacaksa sezeryanla aynılar bence🤷🏻♀️ en azından sezeryanla seks hayatın sıkıntıya düsmeyebilir, normal doğum da zaten doğal sürec yapabilirsin yani… 🤷🏻♀️ bilemedim. Sezeryan oldum genel anesteziyle sorun yasamadım🤷🏻♀️🧸
FNuribrahim Kesinlikle normal dogumdur herhalde mecburi sebeblerden sezeryan oldum su an ıkıncı amelyatımı beklıyorum ayın 29 na ıkıncı bebegm dogacak ınsallah ılk amelyatımda hc memnun kalmadım sezeryandan
Busimss Deletedmom337 bebeğim sağlıkla nasıl kucağıma gelecekse öyle olmasını diliyorum o yüzden özel bir tercihim yok.
Zeyyno_ Deletedmom337 Genişlemeden değil ben baya araştırdım kesi atıolar o zmnda dikişli oluosun sezeryandada dikişli oluosun ama özel bölgeyle göbeğine atılan dikiş bir olmaz yani orası dha hassas
Mommy006 Zeyyno_ daralması kasların eskiye dönmesi kişiden kişiye değişior ama sonucta tam eskisi gibi oluor mu normal yapanlara sormak lazım..
Pamukeller Zeyyno_ sen öyle san. Karnında kaç kat dikiş oluyor , 0 kas gücü, desteksiz hareket 0, genital bölge bi deri kesigi sadece, hemen iyileşiyor, karnın yılları buluyor, isteğe bağlı sezaryen olanlara allah akıl versin, pişman olursunuz yapmayın
ecembugra53 Deletedmom337 doktorlarında Benin’de istediğim normal Doğum en sağlıklısı normal Doğum bende normal istiyorum valla 😊
Mehtapp93 Deletedmom337 15 gün önce normal doğum yaptım odaya aldılar ayaktaydım ve bebeğimi hemen kucağıma aldım gayet rahat hareket ettim dikişlerimde 1 hafta içinde erimeye başladı ve bana deli gibi sıkıntı vermedi açıkcası. Normal doğumun sancısı ve doğum esnası zor oluyor ama oda gelip geçici. Sezeryanda da sonrası zor ağrılı oluyor. Vajinal bölgede bollaşma herkesde olmuyor. Tabiki tamamen eskisi gibi olmaz sonuçta doğum yapıyorsun ama bana doktorum sezeryan da da vajina da bolluk olucksa olur çünkü bebek içinde büyüyor dedi. Herkesin kendi fikri tabiki yine de sen nasıl rahat hissediceksen o doğum şeklini tercih et bnce.
Mihrimah41 Deletedmom337 normal tabi ki de. Doğumdan sonra ayaktasın sancı ağrı yok. Adı üstünde normal olan o zaten. Sezaryen normalin olamadığı zaman yapılan bir ameliyat. Normal yapıncada Cinsel hayatta bi sıkıntı olmuyo yok bollaşma yok bilmem ne diyenlere de bakma hiç bşy olmuyo çok da zevk alıyorsun
Degisken Ben sezeryanı yaşadım kendim bakamadım çocuğuma .hemen ayaklanmak için normal istiyorum. Çünkü bu sefer yanımda eşimden başka kimse olmayacak. kordonda öyle halat gibi bişey değil çocuk tek düğümle boğulsun.Bir doktorun videosunda izlemiştim 3 kez dolanmıştı kordon yumuşacık bişeydi .hatta çoğu çocuk tek düğümle doğuyormuş
Zeynep_cagdas Ben de kendi istediğimle sezaryen olacağım inşallah o günler gelsin de, seçme sebebim ise vajinal ultrason dahi yaptıramıyorum. Bebek istediğimiz dönemde doktorum vajinal kontrol yaparken tansiyonum düştü ve bayıldım. Doktorum sen bir daha vajinal muayene olma dedi 😂😂😂 yani sezaryen kesisi karında asla özel böyle kıyaslayamam. Kendi adıma konuşuyorum. Annenin doğum korkusu da sezaryen sebepleri arasında hanımlar. Herkes için en hayırlısı neyse o olsun inşallah. Rabbim hepimize yardım etsin 🤲🏻
Sarra Ben kızımda sezeryan olmuştum ama kendi isteğimle değildi mecburiyetten kızım gelismemisti ve tersti neyseki çabucak ayağa kalkabildim şuan yine hamileyim bu sefer ikiz ne yapacam nasıl geçecek bilmiyorum açıkçası çok korkuyorum karnimda gelişmezler diye mide bulantısı istahisizlik kusma çok bende Allah hayırlısını nasip etsin insallah
girl_boy_annesi Deletedmom337 benim de ilk doğumum olacak inşallah normal istiyorum Avantajları: 🌸pislikler hemen hemen çabuk temizleniyor 🌸bebeğin steril ortamdan çıkarken vajinadan geçerken mikropları senden topluyor 🌸ten tene temas oluyor 🌸sütün daha çabuk geliyor 🌸hemen ayağa kalka biliyorsun Dezavantajları ise; 🌸vajinan geniş kalabiliyor bu da cinsellik yönünden kötü 🌸idrar kaçırma olabiliyor 2. Ve 3. Normal doğumlardan sonra 🌸1-2hafta Dikiş Acısı oluyor Yani kısacası bence artısı eksisinden daha fazla Rabbim hakkımızda hayırlısı yaşamayı nasip ettirsin🤲🏻🤲🏻🤲🏻
NiceNice Deletedmom337 canım sezaryende de kalkıyorsun ya çok kızıyorum normalde hemen ertesi gün ayağa kalktım sezaryen dolaydım kalkamazdım vs vs diye her bünye bir olmuyor atın artık kafanızdan bu düşünceleri ya
Zbarut35 NiceNice hep normal doğum istedim 1 gün kendi sancımı çektim 1 gün suni sancı ve bebek kanala girmeyince normal değil zorunlu sezeryan oldum. Aynı gün yürütmeye kaldırdılar ve bir daha çok oturmadım 1 haftadır doğum yaptım ve gayet rahat hareket ediyorum. İlk 1-2 gün çok dikiş acısı vardı ama dayanılmayacak gibi değil. Bana da kabus gibi anlattılar diye inanılmaz büyük sancı olan suni sancıyı çektim ama bünye meselesi. Siz ne isterseniz isteyin bebek nasıl gelmek istiyorsa öyle geliyor. Hem sizin hem de bebeğin sağlığı hangi yöntemle doğumda iyi olacaksa allah onu nasip etsin. 2 sancıyı yaşayan biri olarak hepinize sağlıklı doğumlar diliyorum
Zeynepgnc Deletedmom337 valla ben 38 haftamda kontrole diye gittim 1 cm acıkla yatırdılar sonra 3 cm den yukarı acılma olmadı son kıntorlümde catım dar oldugu tesbit edildi rahim agzı darlıgı varmıs bende aniden sezeryana aldılar epidural oldum kesiyi hiç hissetmiyorsun zaten sana omuriliğinden iğne yapıyorlar bence ikiside agrılı geciyo normalde ıkınma dikiş derken sıkıntı sezeryanda ameliyattan sonra agrıların oluyo ama bebeğini kucagına verince bütün acıların geçiyor emin olabilirsin
seymoska Deletedmom337 korkmayın her zaman normali deneyin.Ama denemeden yapamam demeyin.Ben sezeryan oldum bebeğim pislik yuttu.Keşke normal olabilseydi diye düşündüm.Sezeryan da çok çekmedim çok şükür.Ama bu herkesin vucuduna göre değişiyor.Kuzenimin çok inlediğini biliyorum oysa bende ertesi gün kalkmıştım.Normali deneyin baktınız gerçekten yapamayacaksınız o zaman sezeryana karar verin.Sezeryandanda korkmayın herkes bir değil.Allah kolaylık verir inşallah hepimize.