gizem3443 benim 12+4 de yapıldı ölçümlerim nt2.40 crl 6.1 cm burnuda 2mm o haftaya göre bi sıkıntı olmadıgını sölemişti doktorum ensesi ile ilgili 3 den sonra riskli görüyoruz herşey normal demişti yaşım bide kanda hormon biraz fazla cıkınca hepsi risk oranımı yükseltmiş oldu dedi doktor sizin nasıl çıktı ölçümleriniz inş o kist de kaybolur sanırım coğu kısıde kaybolmuş öyle yazılarda okumustum bende tabi çok üzgünüm hergün her sn bu konuları düşünüyorum mom değerleride önemli tabii sınırları varmış hcgb mom 1.61 pappa mom da 1.21 gelmiş benim 🤔