Emos27 aynen devlete gitmeye korkuyo insan gerçekten.hic korkma bence sakatlık gibi bir durum yoktur.benim arkadaşım 4,5kilo doğurdu oğlunu bi de normal doğum yapmıştı.bebeklerin kilosu genetiktir demişti benim doktorum tabikide yeme icmeyede bağlıymış ama genetik faktörlerde etkiliyomus