Emos27 canım biraz abartmış açıkcası, dogum şeklin belli mi? Sezaryen diye konuşmadıysan sezaryen yapman için zorlayabilir seni, bir kaç hafta takip et sonra Baska doktora gözük bence, benimde o haftalarda 2 2.5 hafta öndeydi, suan 36 dayım bebek 37 gözüküyor, yani ilerleyen haftalarda bebek kilosunu yakalayabiliyor. Banada doktorum normal dogum zor olur falan diyordu